من بعد ۱۰ روز دیگ کامل سرپا شدم . دردو سوزشش قابل تحمل و با شیاف کنترل میشه
بستگی داره برا من دردش با شیاف قابل تحمل بود بیشتر ادم ضعف داره تا درد همین ضعف باعث میشه ادم کم تحمل بشه
من زود سر پا شدم ولی کاش بیشتر استراحت کرده بودم. چند روز اول جای عمل زیاد درد نداشت از بس فشار اوردم الان درد و سوزش دارم
والا من ک یک ماه مامانم پیشم بود بعدشم تا ۳ماه بدنم ضعف داشت
عجله نکن هر چقدر استراحت کنی خوبه
دردش قابل تحمل بود برای من با شیاف
ولی زود سرپا نشو دو هفته استراحت کن قشنگ بگو بیان کمکت
عجله نداشته باش برای سرپا شدن بدن تو ۹ ماه سختی کشیده چند روز استراحت کن برای خودت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.