۷ پاسخ

من از روزی که مرخص شدم سرپا بودم و چون بچم تو دستگاه بود همش تو بیمارستان بودم با اینکه اصلا استراحت نکردم ولی اذیت نشدم

بستگی ب توان وتحمل جسمی و روحی هر شخص داره همه مثل هم درد ندارن

متفاوته بدن با بدن

5 یا 6روز

هرکسی متفاوته من خواهرم خیلی اذیت شدااا خیلیییی. تا ۳ماه نمیتونست درست بچه شیر بده خودمون کمکش میکردیم خم راست شه😑

بستگی به بدنت داره عزیزم یکی میبینی همون روز سر پا میشه یکی هم درد سسته و نمیتونه

من بعد از ۱۰ روز سرپا شدم اونم نه کامل 🤦🏻‍♀️
ب من نساخته بود اصلا 🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد