من از روزی که مرخص شدم سرپا بودم و چون بچم تو دستگاه بود همش تو بیمارستان بودم با اینکه اصلا استراحت نکردم ولی اذیت نشدم
بستگی ب توان وتحمل جسمی و روحی هر شخص داره همه مثل هم درد ندارن
متفاوته بدن با بدن
5 یا 6روز
هرکسی متفاوته من خواهرم خیلی اذیت شدااا خیلیییی. تا ۳ماه نمیتونست درست بچه شیر بده خودمون کمکش میکردیم خم راست شه😑
بستگی به بدنت داره عزیزم یکی میبینی همون روز سر پا میشه یکی هم درد سسته و نمیتونه
من بعد از ۱۰ روز سرپا شدم اونم نه کامل 🤦🏻♀️
ب من نساخته بود اصلا 🤦🏻♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.