۴ پاسخ

در صورتی ک ببینن نمیتونی دیگ زایمان کنی و بچه تو‌خشکی باشه ضربان قلب پایین بیاد اورژانسی سزارین میکنن فرقی هم نداره چند هفته باشی منظور اینکه وقت زایمانت باشه نه هفته پایین

۳ روز فکر کنم

اینجوری نیست تا ۴۲ وقت میدن دردت نگرفت با آمپول فشار اگر دردت گرفت بدنیا نیومد تا ۲۴ ساعت و مشکلی داشتی بعد سزارین اورژانسی میکنن

فک کنم بالای ۴۲ هفته
بعدم بستری میکنن امپول فشار میزنن
اگه دردت نگرفت میفرستن اتاق عمل

سوال های مرتبط

مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🍒گیلاسی🍒 مامان 🍒گیلاسی🍒 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان کارن مامان کارن ۶ ماهگی