من بعد یکی دو روز خودم بلند شدم😁موقع ترخیص هم خودم تنها لباسامو عوض کردم همه کارامو کردم و اینا فقط میخواستم زود سرپا بشم
فکر کنم به بدن خودمون بستگی داره. من فرداش دیگه اکی بودم. حتی بچمم خودم بغل گرفتم و رفتیم خونه، بعد هم که کلا هم کارای بچه هم کارای روزمره رو کامل انجام میدادم. فقط خیلی ورم پاهام اذیتم میکرد که اونم بعد 5، 6 روز کامل برطرف شد
من بعداز ۴ روز که تنها شدم خودم انجام دادم کارامو
بستگی به دکتر داره من دیروز سزارین کردم ، فقط گلاب به روتون اسهال اذیتم میکنه اگه نه خودم دارم کارام رو انجام میدم
من بعد دو روز بلند شدم اما کارای روزمره بعد ۴ روز
من بعد یک روز با همون درد رفتم بیمارستان تا پنج روز بچه ام زردی داشت و اصلا درد خودم یادم رفته بود😔
بعد ۳ روز دیگه اوکی
اطرافیان من دیگه روز ۱۰ اوکی بودن بازم بدن با بدن فرق داره
من بعد چهار روز خودم دیگه کارامو کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.