۹ پاسخ

من بعد یکی دو روز خودم بلند شدم😁موقع ترخیص هم خودم تنها لباسامو عوض کردم همه کارامو کردم و اینا فقط میخواستم زود سرپا بشم

فکر کنم به بدن خودمون بستگی داره. من فرداش دیگه اکی بودم. حتی بچمم خودم بغل گرفتم و رفتیم خونه، بعد هم که کلا هم کارای بچه هم کارای روزمره رو کامل انجام میدادم. فقط خیلی ورم پاهام اذیتم میکرد که اونم بعد 5، 6 روز کامل برطرف شد

من بعداز ۴ روز که تنها شدم خودم انجام دادم کارامو

بستگی به دکتر داره من دیروز سزارین کردم ، فقط گلاب به روتون اسهال اذیتم میکنه اگه نه خودم دارم کارام رو انجام میدم

من بعد دو روز بلند شدم اما کارای روزمره بعد ۴ روز

من بعد یک روز با همون درد رفتم بیمارستان تا پنج روز بچه ام زردی داشت و اصلا درد خودم یادم رفته بود😔

بعد ۳ روز دیگه اوکی

اطرافیان من دیگه روز ۱۰ اوکی بودن بازم بدن با بدن فرق داره

من بعد چهار روز خودم دیگه کارامو کردم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🍓🩷 مامان توت فرنگی 🍓🩷 ۸ ماهگی