۸ پاسخ

بعد 10روز

۱۵ روز اوکی میشی . البته من شبا مامانم نگه می‌داشت میخوابیدم . اما روز حتی غذاهم درست میکردم

۲ هفته

ماله من خیلی راحت بود واقعا از روز اول سرپا و سر حال بودم به اسرار مادرم فقط استراحت میکردم و‌کرنه حالی بودم

از روز اول راحت به کارهام رسیدم و از روز سوم کاملا سرپا بودم و بیمارستان همراه دخترم موندم
فقط سنگین برنمیداشتم
از روز دوم به پهلو خوابیدم از هفته سوم رو به شکم
بدون شیاف و مسکن
به خودت ترس نده
من تنها بودم همش نگران بودم اذیت شم و نتونم ولی راحت بود

من ک الان راحت کارامو میکنم، تقریبا بعد از ۱۰ روز دیگه اوکی شدم، فقط ی درد مضمن دارم توی شکمم ک اونم بخاطر اینه ک شکمم و جای زخمای داخل شکمم داره جمع میشه

البته من بخیه هام طول کشید خوب بشن واسه همه. ده روز خوب میشن

من بعد یکماه🥲

سوال های مرتبط

مامان مامان پسرکم مامان مامان پسرکم ۲ ماهگی
مامان توت فرنگی 🍓🩷 مامان توت فرنگی 🍓🩷 ۸ ماهگی
مامان امیر محمد🌹 مامان امیر محمد🌹 ۹ ماهگی
مامان قلب کوچولوم💙 مامان قلب کوچولوم💙 ۹ ماهگی