بعد 10روز
۱۵ روز اوکی میشی . البته من شبا مامانم نگه میداشت میخوابیدم . اما روز حتی غذاهم درست میکردم
۲ هفته
ماله من خیلی راحت بود واقعا از روز اول سرپا و سر حال بودم به اسرار مادرم فقط استراحت میکردم وکرنه حالی بودم
از روز اول راحت به کارهام رسیدم و از روز سوم کاملا سرپا بودم و بیمارستان همراه دخترم موندم
فقط سنگین برنمیداشتم
از روز دوم به پهلو خوابیدم از هفته سوم رو به شکم
بدون شیاف و مسکن
به خودت ترس نده
من تنها بودم همش نگران بودم اذیت شم و نتونم ولی راحت بود
من ک الان راحت کارامو میکنم، تقریبا بعد از ۱۰ روز دیگه اوکی شدم، فقط ی درد مضمن دارم توی شکمم ک اونم بخاطر اینه ک شکمم و جای زخمای داخل شکمم داره جمع میشه
البته من بخیه هام طول کشید خوب بشن واسه همه. ده روز خوب میشن
من بعد یکماه🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.