تو آنومالی طول سرویکس ۳۱ بود
دیروز سونو دادم ۳۵
خوبه ؟
صدک چیه ؟ صدک ۱۸ بود

۸ پاسخ

عزیزم درچه حد استراحت میکردی

سلام عزیزم. طول سرویکس ۳۵ در هفته ۲۲ عالیه و جای نگرانی نیست (نرمال بالای ۳۰). صدک ۱۸ یعنی کمی از میانگین کمتر، اما به هیچ وجه در محدوده خطر نیست (زیر ۵ خطرناکه). خیالت راحت، همه چیز خوبه. 🤰❤️

منم همینطور 30بود الان شده 33

دیروز سونو شکمی دادین؟ استراحت کردین؟ شیاف زدین؟

عالیه

شما شیاف و امپول زدین رفت بالا ؟خب چیکار کردین

من تو انتی گفت 31

اره خوبه
حتماااستراحت کردی ک رفه بالاتر

سوال های مرتبط

مامان نخود 💓💓💓💓 مامان نخود 💓💓💓💓 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱ ماهگی