عزیزم درچه حد استراحت میکردی
سلام عزیزم. طول سرویکس ۳۵ در هفته ۲۲ عالیه و جای نگرانی نیست (نرمال بالای ۳۰). صدک ۱۸ یعنی کمی از میانگین کمتر، اما به هیچ وجه در محدوده خطر نیست (زیر ۵ خطرناکه). خیالت راحت، همه چیز خوبه. 🤰❤️
منم همینطور 30بود الان شده 33
دیروز سونو شکمی دادین؟ استراحت کردین؟ شیاف زدین؟
عالیه
شما شیاف و امپول زدین رفت بالا ؟خب چیکار کردین
من تو انتی گفت 31
اره خوبه
حتماااستراحت کردی ک رفه بالاتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.