خانوما پسرم آبریزش دارم چیکار کنم نمیتونه نفس بکشه؟؟

۳ پاسخ

‌دختر منم هست چون زود بردم دکتر آبریزش بینی هنوز شروع نشده بود دکتر اسپری نداد ولی قبلا سدیم کلراید اسپری میکردم خوب بود

اسپری سدیم کلراید و شربت سیتریزین بده بهش

ستریزین ۲سی سی بده

سوال های مرتبط