۲ پاسخ

من ی بارم بهت گفتم ولی حرفم توجه نکردی خود دانی من همه دکترای شیراز عمر خودمو بچمو و پولمو هدر دادم هیچکدوم نتونستن ی تشنج رو کنترل کنن و فقط داروهای مزخرف رو بچم امتحان کردن یکسال و نیم فقط پول ریختم تو حلق اینا مخصوصا کتیبه ک هیچیم حالیش نیس همه رو من رفتم الان خداروشکر دخترم میبرم تهران سر یکسال نتیجه گرفتم

پگاه کتیبه
دکتر نعمتی

سوال های مرتبط