لطفا نگاه کنید،به نظرتون فرم سردخترم خوبه🙂

تصویر
۴ پاسخ

ممنونم یعنی خوب میشه چندوقت بایدببندم

سر دخترت مثل سر پسر من از روی سر ب طرف پیشومی احساس میکنم یکم شیب داره ولی درست میشه منم اولش حساس بودم

سلام مامانا بچم پیشونیش بلند چکارکنم تخت بشه

اره عزیزم خوبه

سوال های مرتبط

مامان دیان💙🩵 مامان دیان💙🩵 ۲ ماهگی
مامان 🄳🄾🅁🅂🄰 مامان 🄳🄾🅁🅂🄰 ۱۶ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۷ ماهگی
مامان مارال🥰 مامان مارال🥰 ۱۲ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۵ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۵ ماهگی
مامان رویا مامان رویا ۶ ماهگی