۴ پاسخ

طبیعی رو تو نمیتونی تصمیم بگیری کی بیاد ک باید بشینی تا خودش بیاد😂

برا اون بچه هام۳۸ هفته دردم گرفته ولی برا این یکی نه اصلا درد ندارم امروز میرم ک اگه بستری کنن بستری بشم

من امروز ۴۰ هفته و سه روزم

برای چی اگه سزارین همون هفته 38خوبه

سوال های مرتبط

مامان دخملی🩷 مامان دخملی🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان PaNah مامان PaNah ۸ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا ۱۱ ماهگی
مامان فندق🩷 مامان فندق🩷 ۲ ماهگی