۴ پاسخ

رفلاکس داره،پسر منم اینجوری انگار داره خفه میشه. انقد صدا میده خرخر

بچه منم همینه، سعی کن از هر بو و گرده و الودگی دور باشه بچه، من فک میکردم از رفلاکسه، تا اینکه ی روز ک از بیرون اومدیم دیدم بدتر شده، و دکتر دیروز بهم گف از بو و ایناس

آلرژی هست عزیزم
پسر منم همینطوره
رفلاکس پنهان حتی شاید دیده باشی یه چیزی مثل آدامس میجوه
خودت میوهای از جمله توت توفرنگی طالبی خربزه هلو وو و‌ نخور
اگر مدفوعش خلطی هست و صورتشم دونه داره باید لبنیاتم حذف کنی

بچه منم

سوال های مرتبط