۴ پاسخ

اره عزیزم همه بچه ها جیغ میزنن چون تازه صداشونو شناسایی کردن و میخوام حرف بزنن مثل ما اما نمیتونن برای همین جیغ میزنن
بیشتر حرف بزن باهاش ک به حرف بیاد

خخخخخخ وضعیت منم همینه

ماشالله به چشماش..الهیییی😘😘😘😘😘

دیروز یه آقاهه اومده بود فیلتر آب تصفیه رو عوض کنه به قدری رایان داد زد و جیغ زد روده برشده بودیم از خنده.😂من هی گفتم ببخشید جناب رایان هم پر قدرت تر ادامه میداد.نفهیدم چی گفت اخرش😂

سوال های مرتبط