۴ پاسخ

من دوماهش بود باتفنگیاسوراخ کردم خوببود

آنژیوکت درد نداره و نمیترسونه
منم منتطر واکسن زدنشم ببرم سوراخ کنم

دکتر به من گفت تا قبل 6ماهگی سوراخ نکنم بهتره

اره خوبه منم میخام بعد واکسن دوماهگی سوراخش کنم

سوال های مرتبط

مامان پارسا و نیلا💞 مامان پارسا و نیلا💞 ۴ ماهگی