۲ پاسخ

من از صب ۲ بار بالا اوردم الانم باز حالم بده فقط یه بستنی خوردم 😭دارم میمیرم از تهوع

عزیزم هیچی نمیشه منم همین بودم شایدباورت نشه ولی من بخداتانه ماه تاروزی که برای زایمان رفتم همش تهوع داشتم واستفراغ میکردم روززایمان برام کمپوت آوردن گفتم نمیخورم میترسم بالابیارم 😢😢😢

سوال های مرتبط

مامان آرسام و تودلی❤️ مامان آرسام و تودلی❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری