من از صب ۲ بار بالا اوردم الانم باز حالم بده فقط یه بستنی خوردم 😭دارم میمیرم از تهوع
عزیزم هیچی نمیشه منم همین بودم شایدباورت نشه ولی من بخداتانه ماه تاروزی که برای زایمان رفتم همش تهوع داشتم واستفراغ میکردم روززایمان برام کمپوت آوردن گفتم نمیخورم میترسم بالابیارم 😢😢😢
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.