از گشنگی غش و ضعف میکنم ولی نمیتونم چیزی بخورم باید چ کار کنم

۴ پاسخ

اخی عزیزدلم🥲🥲سعی کن چیزای که دوس داری بخوری یا مثلا میوه بخوری خیلی کوچولو کوچولو

سه ماه اول همینجوریه سه ماه دوم بهتر میشید منم هنوز ضعف دارم ولی کمتر شده

منم همینطوری ام🥺

دقیقا منم همینجوریم🫩

سوال های مرتبط