۴ پاسخ

منم فقط باقرص حالت تهوع سرپابودم واقعا بدبود

من خودمو مجبور به خوردن میکردم وقتی نخوری بیشتر استفراغ میکنی

منم همینمممم با قرص زندم

حالت اگه بدم میشه بخور هم نینیت هم بدنت نیاز داره

سوال های مرتبط

مامان آرسام و تودلی❤️ مامان آرسام و تودلی❤️ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ابنبات مامان ابنبات هفته سی‌ودوم بارداری