من سیلیکونی هاگی باگی گرفتم
والا من نخریدم
پسر بزرگم ست کامل داشت چینی همه اش شکست
ی پیاله ماست خوری چینی دارم تو اون بهش غذا میدم قاشق خریدم فقط اونم نمیذاره باهاش غذا بدم بهش میگیره دستش با قاشق چایخوری میدم غذاشو😂
برا بزرگتر شدنش قاشق و ظرف از این بامبو ها خریدم
فقط قاشق بگیر و سرلاک خوری و لیوان بقیش الکیه
من فقط قاشق حرارتی خریدم(خیلی بد بود)
نخریدم😂🦦
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.