احساس میکنم افسردگی گرفتم🤕🤕🤕

۴ پاسخ

چرا چی شده مگ
من اوایل خیلی حالت افسردگی داشتم هی گریم میگرف شبا همه میخوابیدن

طبیعیه عزیزم به مرور بهتر میشی هورمونات هنوز برنگشتن سرجاش

طبیعیه عزیزم خودتو اذیت نکن سعی کن اروم باشی ساده بگذره از همه چی

چجوریه حالت

سوال های مرتبط

مامان آقا آریا💙 مامان آقا آریا💙 ۱۶ ماهگی
مامان مهدا مامان مهدا ۲ ماهگی
مامان آرمین و آرمیس مامان آرمین و آرمیس ۴ ماهگی
مامان نبات خانم مامان نبات خانم ۱۶ ماهگی
مامان پناه و پارساجان مامان پناه و پارساجان ۱۰ ماهگی