ضعف کردم بشدت🤕🤕🤕🤕

۵ پاسخ

منم تو این سن بچه این مشکلات رو داشتم . الان یکمممم بهتر شده ولی بازم همچنان صبحونه و ناهارم دیر میشه گاهی صبحونه و ناهارم یکی میشه ... بزرگتر بشه دستاشو کشف کنه و سرگرم دستاش میشه .بذار رو پات و غذا بخور . هم خودت غذا میخوری هم دخترت تو عالم خودش رو پات بازی میکنه

رو پا نمیخوابه؟

روزمین نمیمونه بازی کنه؟چیزی درست کنی بخوری؟

چرااا

اب هویج بخور

سوال های مرتبط

مامان آقا آریا💙 مامان آقا آریا💙 ۱۶ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا ۱۶ ماهگی
مامان آرمین و آرمیس مامان آرمین و آرمیس ۴ ماهگی
مامان نبات خانم مامان نبات خانم ۱۶ ماهگی