۷ پاسخ

سیما جان میخوای شمارمو بزارم راهنماییت کنم

آهن باید تا ۳ماه بخوری

باید قرص آهن بخوری

بیا تاپیکم

زینک نمیخوری

من فعلا موهام نمیریزه بعد زایمان نمیدونم چی میش

اخ منم تمام شقیقه هام ریخته

سوال های مرتبط

مامان آقا آریا💙 مامان آقا آریا💙 ۱۶ ماهگی
مامان مهدا مامان مهدا ۲ ماهگی
مامان تربچه و پیازچه مامان تربچه و پیازچه ۱۶ ماهگی
مامان آرمین و آرمیس مامان آرمین و آرمیس ۴ ماهگی