۱۴ پاسخ

خواهر شیر خشک میخوره یا پاستوریزه ؟

بچه س ساله همش شیر میخاد؟

شیر خشک میخوره؟ یا پاستوریزه؟

پسر منم عاشق سیب زمینی سرخ کردنی اول ابپز میکنم درحد ۱۰ دقیقه بعد روش نمک کمی روغن داخل سرخ کن میزارم که روغن کمتری مصرف کنه

واقعا درک نمی کنم چرا باید ب بچه ها شیر نداد من ۲ تا بچه هام و تاهروقت خواستن شیر دادم محلی آنیساهم معمولا ی لیوان روز میخوره ی بار صب ساعت۸میخوره کلسیم واسه اشون خوبه بچه باید لبنیات بخورن

شیر خشک یا پاستوریزه؟؟ اگه پاستوریزه عیب نداره

خوب الان دیگه باید بگیری خیلی‌دیر‌شده اشتهاش و میگیره‌دیگه
۲ سالگی کافی‌بوده‌واسش دیگه

اگ با لیوان میدی اشکالی ندارع

حتماااا بگیرش شیر شب دندونارو نابود میکنه..

یهو قطعش کن سختیش یک هفته است خودت و همسرت از لحاظ ذهنی آماده باشید که سخته و بهت کمک کنه بعدش هم تو راحت میشی هم بچه

سه سالگی شیر میدی وای دخترم ۱ سال دوماه از شیر گرفتمش

خب چه اشکالی داره بده بهش ولی کمترش کن

سه سالشه؟؟
دختر منم تاچندماه پیش شیر میخورد یکم نمک ریختم توشیرش بدش اومد دیگه کم کم نخواست

شیر نده بهش دیگ من شبا میدادم موقا خواب الان اونم نمیدم بهش

سوال های مرتبط