۲ پاسخ

من همسرم ۴۶ بود سه ماه دارو و امپول زد شد۳۲ بعدش سه ماه دیگه نشد بره دوباره دکتر و دارو جدیدبخوره همون قرصا قبلشوبهش میدادم الان نمیدونم چند شده اصلا تغییر داشته یا نه

بالاس بره دکتر

سوال های مرتبط