سلام این سرخکه؟؟بعد چند روز تب اینطوری شده

تصویر
۷ پاسخ

فک کنم رزوئلا هستش که اول تب میکنن بعد دونه هایی مثل این میزنه بیرون از بدن

فکر نکنم
از تب احتمالا اینجوری شده
بهش سردیجات بده

سلام . اگه بعد چند روز تب هست زئولاس
درمان نمیخواد ۱تا ۳روز هست بعدش خودش برطرف میشه
پسر منم ماه پیش اینجوری شده بود

بچم یادمه موقع تولدیکسالگیش اینجوری شده بودچندروزقبلش تب میکردبعداینجوری شدپرازدون دکتربردم آمپول پنی سیلین زدن اما خودبخودخوب شد ،یادمه شمال بودم هواگرموشرجی بودتویک روز کلی حمومش داده بودم فکرمیکردم ازعرقی که میکنه دون دون شده

رزوئلا هست .درمان خاصی نداره خودش رفع میشه

بهش آنتی بیوتیک ندادی؟

بهتره ببری دکتر
واکسنشو نزدی ؟

سوال های مرتبط