سلام بچم ۳۴ روزشه میشه از این شربت بش بدم

تصویر
۴ پاسخ

من ک یه شیشه رو تموم کردم دوباره بایدبخرم

برا چیه؟

اره عزیزم خیلی خوبه

منکه از ماه اول از همین مارک بهش دادم ، مشکلی نداره بده بهش

سوال های مرتبط

مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان حَبه قَــــــند🩵🐣 مامان حَبه قَــــــند🩵🐣 ۱۴ ماهگی