۳ پاسخ

سلام
دلیلش واضحه نبوده آینده
نبوده وضعیت روحی و روانی مناسب
و....

ما چند فرزندی دوست داشتیم ولی خدا حکمتش اینه یدونه دختر داشته باشیم .

سلام پسر من از طرف باباش یه داداش از طرف منم یه داداش داره🤦🤦
ولی تا الان هیچکدومشون و ندیده طفلک😔
همسرم خیلی دوست داره یه بچه دیگه بیاریم اوایل خودمم راضی بودم ولی بخاطر چشمای همسرم بیخیال شدم
ولی خوب پسرم خیلی تنهاست همیشه با حسرت به بچه هایی که خواهر برادر دارن نگاه میکنه

سوال های مرتبط