۴ پاسخ

نه نترس عادیه دراز بکش یه شیاف پروژسترون هم بزن منم همینم

منم همینجوری بودم رفتم بیمارستان یک سانت باز شدم و درد زایمان داشتم هنوزم دارم باید چند ساعت دیگه ام برم ببینم بیشتر باز شد یا دردم چطوری شد توهم برو بیمارستان ریسک نکن

منم کمر دردم زیاد شده و درد پریودی دارم چند روزه
نمیدونم ظاهرا طبیعیه 🥲

برو بیمارستان

سوال های مرتبط