نه نترس عادیه دراز بکش یه شیاف پروژسترون هم بزن منم همینم
منم همینجوری بودم رفتم بیمارستان یک سانت باز شدم و درد زایمان داشتم هنوزم دارم باید چند ساعت دیگه ام برم ببینم بیشتر باز شد یا دردم چطوری شد توهم برو بیمارستان ریسک نکن
منم کمر دردم زیاد شده و درد پریودی دارم چند روزه
نمیدونم ظاهرا طبیعیه 🥲
برو بیمارستان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.