۵ پاسخ

استراحت کن
طبیعیه اما اگه دردت زیاده به دکتر زنگ بزن بهت میگه چیکارکنی

یاد بارداری خودم افتادم که چقدر درد واژن داشتم
کاملا درکت میکنم
دکترم فقط میگفت اگه خیلی درد داری مسکن بخور

یه شیاف پروژسترون بزار آروم میشی

طوری نشده.. بخاطر بارداریه
ولی اگ زیر نظر دکتری هستی بهش بگو حتما

استراحت کن

سوال های مرتبط