در هفته من طبیعیه زیر دل تیر کشیدن زیاد و یکم درد 🤔

تصویر
۳ پاسخ

دققن اون عکس بچمونه اونم خودمونیم ک از تهوع و حال بدی گریه میکنیم..اونم ب ریشمون میخنده

برای من که گاهی گرفتگی درد و ترکشیدن بود مثل اینکه نی نی بزرگ میشه رحم کش میاد جاباز میکنه برای همینه این درد ها

منم دارم‌ فکر کنم طبیعیه چون جنین داره بزرگ تر میشه من از بهداشت پرسیدم گفت بخاطر کشش رحم

سوال های مرتبط

مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وچهارم بارداری