کسی ازاین شربت میده به بچش؟

تصویر
۹ پاسخ

سلام برا چی خوبه این؟

آره خوبه ، برای چی بهش میدی ؟
دکتر داده ؟

اره دکتر برا پسرم نوشته
یروز در میون پنج سیسیس

من اینو دیروز از دارولایف خریدم ۷۰۰

بعله.

آره من دو بار ک میخرم واسش.
البته دو روز تو هفته بیشتر نده. و هر 6 ماهی بین مصرف دو شیشه وقفه انداختم چون زیاد شم خوب نیست

میگن مارک یوروویتال خوبه

چند خریدیش ؟؟ دیروز قیمت گرفتم تو سایت زده بود یک و سیصد!!

اره.

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۳ سالگی
مامان دختر گلی🌷❤️🥹 مامان دختر گلی🌷❤️🥹 ۲ سالگی
مامان ابوالفضل رستا🧿 مامان ابوالفضل رستا🧿 ۳ سالگی