والا خودتم نخور😆😁
ب شخصه خودم ب پنیرش حساسیت پیدا کردم
خودت میدونی مادر 💕
آره بده ...ولی من کلا بچم اینجور چیزا که میخوره حتی چند دونه غذا رو خوب نمیخوره
من میدم
دختر من تو بیسکویت ها فقط همینو دوست داره
البته زیاد نمیخوره گاهی که بیرون باشم نتونم عصرونه خاصی بدم چندتا دونه میدم بهش
من میدم
من میدم
یه نظرم برای بچه شور
من ميدم
من میدم
اره بدهه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.