بچه من مایونز با قاشق میخوره
غذای کودک با بیش از ۳۴۰۰ مادر در روبیکا 👌🫂.
@food_babyy
منم میخوام بدم دیگه بعد یکسال اشکال نداره خامه و شکلاتم یکم دادم ازکیک تولدش چی میشه مگه همه ما نخوردیم بچه که بودیم پس چی بهمون دادن خوب همه چی خوردیم تاالان که بزرگ شدیم.
من میدم
خب بدون سس بده بهش
ماست بزن بجاش
والا من یکم الویه دادم به دخترم دو بار البته زیاد نخورد در حد دو قاشق کوچیک من هر پی میخوریم دیگه بهش نیدم فقط بادمجون و عسل و بستنی و شکلات بهش ندادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.