۶ پاسخ

بچه من مایونز با قاشق میخوره

غذای کودک با بیش از ۳۴۰۰ مادر در روبیکا 👌🫂.
@food_babyy

منم میخوام بدم دیگه بعد یکسال اشکال نداره خامه و شکلاتم یکم دادم ازکیک تولدش چی میشه مگه همه ما نخوردیم بچه که بودیم پس چی بهمون دادن خوب همه چی خوردیم تاالان که بزرگ شدیم.

من میدم

خب بدون سس بده بهش
ماست بزن بجاش

والا من یکم الویه دادم به دخترم دو بار البته زیاد نخورد در حد دو قاشق کوچیک من هر پی میخوریم دیگه بهش نیدم فقط بادمجون و عسل و بستنی و شکلات بهش ندادم

سوال های مرتبط

مامان پَرنا خانوم🧸 مامان پَرنا خانوم🧸 ۲ سالگی