عزیزم بخاطر نزدیک زایمانه اینجوری اگه گاهی وقتاست و مداوم پشت هم و شدید نیست همون ماه درده جا داری اصولا سزارین ۳۸ هفته به بعد وقت میدن٫ طبیعی باشی که بستگی به بدن داره
من الان یه ماهه تو پهلومه کااااامل سمت راسته سمت چپم پایینه راست قلمبه س چقد دوس دارم تو پهلوم بیاد بیرون خیلی اذیتم مال تو چند هفته تو پهلوت بود؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.