جوابگو باشین 🤣🔪
🙏🥺
بارداری ..

تصویر
۲ پاسخ

عزیزم بخاطر نزدیک زایمانه اینجوری اگه گاهی وقتاست و مداوم پشت هم و شدید نیست همون ماه درده جا داری اصولا سزارین ۳۸ هفته به بعد وقت میدن٫ طبیعی باشی که بستگی به بدن داره

من الان یه ماهه تو پهلومه کااااامل سمت راسته سمت چپم پایینه راست قلمبه س چقد دوس دارم تو پهلوم بیاد بیرون خیلی اذیتم‌ مال تو چند هفته تو پهلوت بود؟

سوال های مرتبط

مامان سادات خانوم🥹💕 مامان سادات خانوم🥹💕 ۹ ماهگی
مامان دخترم وتودلی مامان دخترم وتودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ونهم بارداری