نه.حتی من از اول که رفتم پیشش پرسیدم.گفت نه متاسفانه 😄😄
فقط میره خصوصی
اره میگیرن بنظرم ۱۰
دکتر من باانصاف گفت اون پولا از گلوی من پایین نمیره فقط هزینه بیمارستان قراره بدین
دکتر من 50تومن میخواد فقط دستمزد
اره بابا انصاف ندارن که.منم دکتری ک اوایل میرفتم پارسال گفت ۲۵ قطعا امسال خیلی بیشتر کرده.دکتری ک الان میرم میگن نمیگیره کلا،نپرسیدم ازش
بله سز دوم 16 میلیون
دکتر من گرفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.