بچها همبرگر بخورم خیلی ضرر داره از اول حاملگی نخوردم

۹ پاسخ

نه چه ضرری فقط از جای خوب بخر نوش جووونتون

توخونه درست کنی خومشزه تره و سالم تا دلت میخواد بخور

من چندباری خوردم

والا من چندبار هم همبرگر هم پیتزا خوردم

نه منم یکبار خوردم

بخور هوس کردی هیچ مشکلی پیش نمیاد

از جای خوب بگیر

ن عزیزم بخور. منم هوس کرده بودم خوردم. با یکی دوبار چیزی نمیشه ک

من خوردم چیزی نشد

سوال های مرتبط

مامان دخترم💗پسرم💙 مامان دخترم💗پسرم💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آیهان🩵🐚 مامان آیهان🩵🐚 هفته بیست‌وهشتم بارداری