۲ پاسخ

من بعد از چهل روزگی کم کم شروع کردم به خوردن البته یک‌سره دمنوش رازیانه و زیره هم همیشه به راه بود ، الان فقط چایی نبات بعدش میخورم ، من فقط تا الان ماکارونی نخورده بودم که اونم هفته پیش خوردم و بعدش هم چایی نبات خداروشکر اتفاقی نیفتاد

سوال منم هست ولا.هیچی نمیتونم بخورم

سوال های مرتبط