من بعد از چهل روزگی کم کم شروع کردم به خوردن البته یکسره دمنوش رازیانه و زیره هم همیشه به راه بود ، الان فقط چایی نبات بعدش میخورم ، من فقط تا الان ماکارونی نخورده بودم که اونم هفته پیش خوردم و بعدش هم چایی نبات خداروشکر اتفاقی نیفتاد
سوال منم هست ولا.هیچی نمیتونم بخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.