۴ پاسخ

زودرفتن هم اونجا اذیت میکنن هی معاینه میکنن ...اگه کیسه آب پاره شد تقریبا یه یه ساعتی طول میکشه تا درد ها شروع بشه دردت هم اگه گرفت برو حمام زیر دوش آب گرم یکم بمون بعد درد ها اول با فاصله زیاد هست بعد کم کم هر ۵ دقیقه درد میگیره که نزدیک زایمان میشه نه زود برو نه دیر که پشت سرهم با فاصله کم درد داشته باشی

من یازده صب پاره شد شش عصررفتم🤭😂 گفتم خوب دردم بگیره

دوش بگیر ساکت‌و بردار برپ

سریع یه دوش بگیر و برو زایشگاه

سوال های مرتبط

مامان 🩷آیرا🩷 مامان 🩷آیرا🩷 ۳ ماهگی
مامان زینب سادات🌱 مامان زینب سادات🌱 ۳ ماهگی