۵ پاسخ

بالاخره خرید هم لازمه مخصوصا واسه خانما که خرید حالشونو خوب میکنه...ولی هرماه نیازی نیست همه پولتو خرج کنی .. یکماه خرید کن ...یکماه پس انداز

چ عیبی داره خیلی هم لذتبخشه

اره عزیزم بهت میده که خرجش کنی هر جا ک دوس داری دیگ ...اگه حالت خوبه اره ...منم همین کارو میکنم ..دیگ با این اوضاع

چقد میگیری هر ماه؟

پول توجیبیتوکی میده؟

سوال های مرتبط