بالاخره خرید هم لازمه مخصوصا واسه خانما که خرید حالشونو خوب میکنه...ولی هرماه نیازی نیست همه پولتو خرج کنی .. یکماه خرید کن ...یکماه پس انداز
چ عیبی داره خیلی هم لذتبخشه
اره عزیزم بهت میده که خرجش کنی هر جا ک دوس داری دیگ ...اگه حالت خوبه اره ...منم همین کارو میکنم ..دیگ با این اوضاع
چقد میگیری هر ماه؟
پول توجیبیتوکی میده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.