اشکال نداره عزیزم یمدت بی شوهری بود الان داره جبران میشه😂😂(صرفا جهت خنده)
ن عزیزانم ب آی وی اف ربطی نداره امساللل سال پسره همه نزدیکامونن پسر حاملن منمپسره ِای وی اف ک نرفتیم امسال سال پسرههه
من دختر دارم
چون نازایی زیاد شده و به دنبالش آی وی اف،یه تعدادم که تعیین جنسیت میکنن چون دختر دارن اما پسر ندارن،کمتر کسیو دیدم پسر داشته باشه بعد بخاطر دختر تعیین جنسیت با آی وی اف کنه،در کل خدا همه بچه ها رو واسه پدر و مادراشون خفظ کنه ایشالا
مال من دخملی جونه😍
برای منم پسره هرکیو دیدم پسر بارداره😁
من دخمل دارم
باباش از الان براش دوست دختر پیداکرده والا 😅اینقدر شومبول بچه مهم براش ک چیزی تو زندگی براش مهم نیس
نی نی من دخمله🤤😍
برای من دختره😍🩷
واس منم دختر هست
در اینده باید بیان ناز دخترای ما رو بکشن دیگ😌😌🥰
خوبه دیگه ماهایی که دختر داریم موقعه شوهر دادنشون خیلی رو پسرای شما ناز میکنیم🤣🤭🤭
من دختره نترس
برامنم پسرهههه
اره مامانای پسر زیادن
خیلی ها به خاطر افکارشون پسر رو ترجیح میدن و چون علم پیشرفت کرده میرن تعیین جنسیت
خیالتون راحت دخترای ما هستن😄😂
امروز رفته بودم بیمارستان برای مشاوره قبل جراحی همهپسر حامله بودن فکرکنم برای بچم باید از کودکی دختر نشونکنم😂😂
چرا نگران
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.