خانوما من برای معده دردم فاموتیتین ۲۰ بخورم مشکلی نداره

۶ پاسخ

ن منم می خوردم

من فاموتدین 40میخورم

نه منم میخورم

وقتی دکتر داده چه مشکلی داره نگران نباش

منم میخورم

برای اسید معدم

سوال های مرتبط

مامان جانا🩷 مامان جانا🩷 ۱۳ ماهگی