خانما با نشاسته میشه فرنی درس کرد؟

۳ پاسخ

بله عزیزم من ازپنج ماهگی بانشاسته فرنی درست میکردم براس

عزیزم شما نمیخوای کوچولوتونو عکسش آتلیه ی درست کنم؟ پشیمون نمیشی عزیزم

آره عزیزم میشه اولا که کمی شکر یا نبات بزنی میشه دوم اینکه من موز یا خرما میزنم تو فرنی به عنوان شیرین کننده

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد ۱۶ ماهگی