۱ پاسخ

مثل فشار که تو بارداری به وجود میاد ترویید هم ایجاد میشه منم تیرویید گرفتم دکترم برام قرص داد بعد زایمان خوب شد

سوال های مرتبط

مامان دنیز👨‍👩‍👧 مامان دنیز👨‍👩‍👧 ۳ سالگی