سفت کردن بچه طبیعیع؟

۳ پاسخ

من فک میکردم طبیعیه سفت کردنه
رفتم بعد دو روز ان اس تی
گفتم برم محض احتیاط
دیدم انقباضه بستری شدم دوشب

شاید انقباضه دردم میگیره؟ اگه درد بگیره سفت شه با راه رفتن اروم از بین بره کاذبه ولی از بین نره و بیشتر شه انقباضه برو ان اس تی بده ان اس تی بدیش اینه ک همون موقع ک درد داری باید بری نشون بده

آره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۹ ماهگی
مامان َپناه🥰 مامان َپناه🥰 ۵ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جانان مامان جانان ۱۲ ماهگی