من فک میکردم طبیعیه سفت کردنه
رفتم بعد دو روز ان اس تی
گفتم برم محض احتیاط
دیدم انقباضه بستری شدم دوشب
شاید انقباضه دردم میگیره؟ اگه درد بگیره سفت شه با راه رفتن اروم از بین بره کاذبه ولی از بین نره و بیشتر شه انقباضه برو ان اس تی بده ان اس تی بدیش اینه ک همون موقع ک درد داری باید بری نشون بده
آره عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.