۴ پاسخ

درد نداره

درد نداره

برا من درد نداشت.. بعضیا شاید یکم اذیت بشن.. خودتا شل بگیر.. پنج دقیقه هم نمیشع

انگشت میبره داخل تاب میده.. ببینه میتونی زایمان کنی

سوال های مرتبط