وزن بچت ک عالی بوده چرا لیدی میل
من 31 هفته 1300 بود دکترم گف نرماله
من ۲۹ هفته و ۴ روز ۱۲۸۴ بود منم لیدی میل خوردم ۳۴ هفته رفتم ۲۵۰۰ بود. راضی بودم هنوزممیخورم
وانیل و توت فرنگیشو خوردماوکی بود مزه اش
ب نظرم بخوری وزن بچت خیلی بالا میره
بچه ماه آخر وزن میگیره بچه شماهم وزنش خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.