۴ پاسخ

وزن بچت ک عالی بوده چرا لیدی میل

من 31 هفته 1300 بود دکترم گف نرماله

من ۲۹ هفته و ۴ روز ۱۲۸۴ بود منم لیدی میل خوردم ۳۴ هفته رفتم ۲۵۰۰ بود. راضی بودم هنوزم‌میخورم
وانیل و توت فرنگیشو خوردم‌اوکی بود مزه اش

ب نظرم بخوری وزن بچت خیلی بالا میره

بچه ماه آخر وزن میگیره بچه شماهم وزنش خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🌹یکی یدونه🌹 مامان 🌹یکی یدونه🌹 ۱۱ ماهگی
مامان گندم جان مامان گندم جان ۲ ماهگی