۳ پاسخ

برای وزن گیری حلیم و آجیل خوبه
مثل بادام و گردو و
تخم مرغ اینا رو بخور حتما

من۲۹ هفته وچهارروزرفتم وزنش۱۲۷۶بودگفت کمه دکتربمنم

طبیعی نیس ؟

سوال های مرتبط

مامان آرتا و دوقلوها مامان آرتا و دوقلوها ۲ ماهگی