پیش یک اصلا اجباری نیست نفرستین.
بچم چ زودبه پیش ۱ رسید؟😢هنوزکوچولوبچم...شبا روپام تکونش میدم تابخوابه😊هنوزبه توت فرنگی میگه توت فلنگی😅
بااین شرایط تعطیلات و ویروس ها خودتون تو خونه باهاشون کار کنین
الهی بمیرم چقدر زود باید برن گناه دارن که😭 من شاید امسال نفرستم
دختر من میشه پیش یک
ی
عنی امسال دختر من میره پیش دبستانی
سلام عزیزدلم خوبید؟
بنظر من بفرستید یه تایم برای خودتون استراحت کنید وهم بچه شعر وحفظیانش خوب میشه چیزای زیادی یاد میگیرن
من بچه م از دو سالگی رفت ذوق مهد داره
نیمه دوم ۱۴۰۱ رو نزده !
پسر من مهر میره پیش ۱ میشه ۴ ساله
پیش ۲ میشه ۵ساله
اول ابتدایی میشه ۶ میگه نباید۷سالگی برن مدرسه؟
۳۰/۶/۱۴۰۱
آره منم اگر جن گ و آنلاین نبود میفرستم ویروس همیشه هست چه امسال چه سال دیگه مثل مهد واسشون به حساب میاد
یعنی تو این سن کم برن پیش دبستانی دختر من ۳ و سال ۶ ماهشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.