۴ پاسخ

قدشون خوبه ،ولی وزنشون پسرم ۱۴دخترم ۱۱و نیم ،بد نیس ،ولی کمر من دیگه راست نمیشه

من تا وقتی از پوشک بگیرم روزی ۳/۴ دفعه رو داشت الان شده روزی ۱/۲ بار
وزن‌ کوچیک بود خوب بود الان نه

اره خوبه

پسر بزرگه من اینجوریه
بردمش دکتر گفت مدل این بچه اینجوریه و مشکلی نیست
دکتر میگه از یبوست بهتره
وزن گیریش معمولی
نه خوبه نه بد

سوال های مرتبط

مامان مهراد و مهرانا مامان مهراد و مهرانا ۴ سالگی
مامان کاوان مامان کاوان ۳ سالگی
مامان آرکان مامان آرکان روزهای ابتدایی تولد