قدشون خوبه ،ولی وزنشون پسرم ۱۴دخترم ۱۱و نیم ،بد نیس ،ولی کمر من دیگه راست نمیشه
من تا وقتی از پوشک بگیرم روزی ۳/۴ دفعه رو داشت الان شده روزی ۱/۲ بار
وزن کوچیک بود خوب بود الان نه
اره خوبه
پسر بزرگه من اینجوریه
بردمش دکتر گفت مدل این بچه اینجوریه و مشکلی نیست
دکتر میگه از یبوست بهتره
وزن گیریش معمولی
نه خوبه نه بد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.