۴ پاسخ

ماشاءالله خوبن
میگم فاصله کم سخته؟
باهم بازی میکنن؟
حسادت چی

میشه بگی چی میدی بهشون؟دختر من ده کیلوعه با قد90

خداروشکر عالیه همیشه سلامت باشن ❤️

اره عالیه چیکار کردی؟،من و تو بچه هامون تقریبا هم سنن ،پسرم سه سالو ده ماه دختر یک سال و هشت ماه 😫

سوال های مرتبط

مامان مهراد و مهرانا مامان مهراد و مهرانا ۴ سالگی
مامان بهراد🐤🌱 مامان بهراد🐤🌱 ۴ سالگی
مامان آریا و دخترم🌱 مامان آریا و دخترم🌱 ۴ سالگی
مامان حسین کوچولو مامان حسین کوچولو ۴ سالگی
مامان نهال خانوم مامان نهال خانوم ۴ سالگی