موز برنج ماکارانی سیب زمینی کره اینا باید تو وعده ی غذاییش باشه سعی کن به هر روشی که حواسش پرت میشه و میخوره بدی بش مثلا اگه با گوشی یا تلویزیون پرت میشه با اونا بده بخوره و اینکه به هیچ عنوان بش خوراکی نخر چون جای غذا رو میگیره
پیج این دکترو نگاه کن. تو کلیپاش توضیح میده
من دخترم ۱۳ و نیم یه کیلو همش بیشتره
غصه نخور بچع ها بزرگ میشن وزن میگیرن اگه سالمه مشکلی نداره چاقی ملاک نیس عزیزم
سه شیره .مغزیجات .معجون هست عطاری ها دارن با شیر یا ماست میخورن هم خوبه
ینفر همینجا گفته بود این همه بچه مو بردم دکتر بخاطر وزنش این همه دارو دادم اثر نکرد،یه مدته دارم بهش بادوم زمینی میدم روزی ده پونزده تا الان قشنگ احساس میکنم داره جون میگیره،لپاش درومده
واقعا اگه راهکاری بود بمن بگید
پسرمنکه اصلا وزن نمیگیره،دوازده کیلو هست
دکترها میگن سرشتیه ولی مگه ادم دلش اروم میگیره
برای پسرتون کالا برگ تعلق رفت؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.