سلام دوستان رفلاکس معده خیلی شدیدی دارم. راهنماییم میکنید چیکار کنم ؟

۱ پاسخ

منم همینجوری هستم.عرق نعنا و آب میخورم. شربت داکسی ژل میخورم خوب میشم

سوال های مرتبط